středa 24. října 2007

Šečérman

Tak pod tímhle zvláštním názvem se skrývá akce, ke které se dostanu za chvíli. Nejprve rekapitulace akcí minulého týdne.

3. místo: Zařizování Erasma - takových razítek a podpisů a dveří a úředníků a to je teprv začátek.
2. místo: Výhra TTA nad Khamarati ve 2. kole ligy Hvězda vpoměru 5:1
1. místo: Beforeafterparty, první letošní chodbovačka, kde se z ničeho nic objevil i neznámý kytarista a úplně jsme zapomněli v lednici šopák.

No a teď akce týdne, olomoucký triatlon (na Hawai Ironman, v Bukovanech u Olomouce Šečérman). Překvapení slibovaná pořadateli se potvrdila a povedla. Brodění potokem naboso v ještě nezamrzlém potoce, energetické alkoholové nápoje či psaní diktátu v době totálního vyčerpání při běhu jsou jen některé z nich. Z 18 závodníků dokončili všichni, nikdo se nezratil, neutopil, neuchlastal ani nezabil. Těm nejrychlejším trvalo 10 metrů plavání (brodění), 20 km cyklistiky a 5 km běhu něco přes hodinu, těm nejožralejším kolem 3 hodin. Já jsem skončil někde uprostřed, ale diktát jsem měl třeba bez chyby. Vzhledem k výkonu na seznamovacím večírku v místní kolibě předešlého dne se jedná náhodou o docela slušný ....výkon. Prozměnu večírek dne po závodu se odehrál v (ne)dalekách Dolanech, kam jsme se na kolech vydali vstříc večeři. Vzhledem ke svému brutálnímu objemu byla navržena do příštích ročníků jako čvrtá disciplína do závodu. Špíz v Blanici hadra. Příště budu chytřejší a dám si s někým na půl dětskou porci. Noční jízda pelotonu deštěm pod nasvíceným Svatým Kopečkem byla sice nenapodobitelně krásná, ale od té doby tak nějak ležím a nic nemůžu :(

Takže rekapitulace současného týdne:

3. místo: Odkládání zařizování Erasma.
2. místo: Absence na zápasech na Strahově a na Hvězdě.
1. místo: Absence na zítřejším turnaji kateder v týmu obhájce vítězství Bandy Mníků.

Nějaké fota z minulého týdne, z bláznivého triatlonu snad někdy taky budou.

3 komentáře:

Lu řekl(a)...

Nemoci sou zlo. Budeme se muset skamaradit s nejakym dobrym biologem, ktery zbavi svet nemoci a my budeme prvni, kteri nebudou nemocni, protoze budeme jeho kamosi, takze budem logicky prvni na rade. Eh, to bylo divne.

Lavi řekl(a)...

V pořádku :D ...divné komentáře, to je moje, dyť víš. No a teda napřed jsem četl, že se máme spřátelit s dobrým blogem, tak to jsem si teda říkal, že už to s tím blogováním přeháníme... já se spíš odstěhuju do teplých krajin, kde není ze dne na den rozdíl deseti stupňů...

Lu řekl(a)...

Ja nevim, jde to vubec prehnat s blogovanim? Jaky je nejvyssi pocet blogu, ktery clovek muze mit, aniz by se mu nerozpadla osobnost? Ja jsem clenem asi 5 :-)