středa 31. října 2007

Už zase skáču přes kaluže...

Tak jsem se rozhodl zase pohnout. Po týdnu ležení jsem se v pondělí odpoledne vydal do Kunraťáku proběhnout s Chockem, trénujícím na Velkou Kunratickou. Večer pak na Strahov zavrtět se na trošku psychobilly v podání Bad Tones a The Quakes bez Chocka, trénujícího na Velkou Kunratickou. V úterý pak nejprve odpoledne prohrát zápas na Hvězdě a večer na Strahově. Tak mě teď docela bolí nohy.

Akce na sedmičce byla awesome (úžasná, skvělá; nahánějící hrůzu, děsivá - prostě super). Lidí akorát, známých akorát, pití akorát, časově akorát a navíc kapely výborné. Hlavně teda čtyřicetiletý frontman The Quakes -Paul Roman působil nezapomenutelně. Při "Beer and Cigarettes" dokonce musel před divočejší pasáží uklidňovat bujaroveselé publikum. Jediná chyba útulné sedmičky je brzký konec, takže přídavek byl jenom jeden. Škoda. Tak jsme tam pak teda ještě nějak seděli a leželi a ztráceli se a hledali se. Nejprve se teda ztratil Honzeen, pak Luke, pak jsem se ztratil já s Maruškou, abychom našli autobusovou zastávku, kde jsme našli i úplně ztraceného Lukeho. Při cestě busem jsme opět ztratili Lukeho, protože jsme museli najít Anděla. Na Andělu našla Maruška vlak a já noční tramvaj, která mě dovezla na zastávku nočních busů, kde jsem našel Lukeho, který se mezitím asi našel, protože zrovna snídal klobásu, pečivo, bramborák a pivo. V nočním busu Luke nejprve našel nějakou cizí slečnu, která se na další zastávce radši rychle ztratila. Při výstupu pak našel Luke nějakou svou kamarádku, která se ztratila až na kolejích i s Lukem.

Na úterní fotbálky jsem se moc těšil, protože už jsem se dlouho nepomazlil s balónem. Tak za to jsem rád. Nejprve na Hvězdě. Na utkání prvního s třetím z loňského ročníku si našlo cestu i několik fanoušků... viz report zde (Levický jsem taky já - pozn.red.) ...a já jsem tam ztratil jednu ponožku. Jinak utkání fakt pěkné, tohle člověka baví i když prohraje. Jo na Hvězdě je to supr. Jak moc je to supr, můžete vyčíst i z rozhovoru s naším capitánem zde. Nějak tam teď zaplňujem přední stránky novin.
No a teď Strahov. Kdyby existovala i pátá liga, tak tam příští rok sestupujem. Naštěstí jsme našli dno a níž už nemůžem, pokud teda tu pětku kvůli nám příští rok nezavedou. Každopádně teď se můžem jen odrazit. Pokud se ovšem najdem.

3 komentáře:

Jancll řekl(a)...

Paradni prispevek! Paradni clanek! Paradni rozhovor! Sranda...

Mejla řekl(a)...

To musel byt kurva zapas! Nemate to na videu?

Lu řekl(a)...

Yeah, man!